|
Politologia, Uniwersytet Jagielloński Politologia, Uniwersytet Jagielloński, 2009/2010
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greg088
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:35, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Co ma ryba do Krawczyka?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cuth
Wstrętny komunista
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 10:45, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Paloma napisał: | Mackenzie napisał: | cuth napisał: | no ale pstrokaty kobziarz?! |
bajek nie czytales? Grajek z Hamelin, moj idol z dziecinstwa, nie dosc ze zabral z miasta wszystkie szczury to jeszcze podpierniczyl wszystkie dzieciaki. |
W moich bajkach byli tylko Muzykanci z Bremy |
Z Bremy tylko Werder!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fandorin
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:02, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Chyba Werter?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greg088
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 11:14, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Chyba Walter!?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wedel
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17:06, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Napiszcie jak to dziś wyglądało. Łatwiej będzie się uczyć we wrześniu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elefante
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 18:01, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kijowo to wyglądało. Mi się nie podobało.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lolo
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 18:42, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
a mnie się podobało uroczo w sumie było
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lolo
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 18:46, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
a konkretniej : test 15 pytań min. kto był autorem koncepcji rozwoju społ., jakich cech autorytaryzmu nie wymienia ktoś tam, kto był autorem hipotezy kontaktu, czego cechą jest silne zróżnicowanie postaw w grupie itp. test ogólnie dość prosty. Pytania otwarte min. różnice między szkołą niemiecką a anglosaską, modele przywództwa wg. Herman, cechy osobowości paranoicznej, motywacje wg. kogośtam Opisówka - 3 tematy do wyboru: geneza teorii tożsamości grupowej, porównanie osobowości autorytarnej i demokratycznej, badania szkoły Michigan nad identyfikacją partyjną.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
noemik
Starostka II roku
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 0:12, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
w grupie B - mniej więcej następujące opisówki: co to jest "hipoteza przechodzenia", teoria ideologii symbolicznej i jej wpływ na politykę, społeczne i osobiste powody zmiany identyfikacji partyjnej, opisać i omówić teorię...nie pamiętam - że raz występujemy jako członek grupy, raz jako jednostka i to się nie nakłada nigdy ;]
(...tak tak...już zaczęłam spokojnie wpierać z umysłu...)
opisówka dłuższa - hipotezy kontaktu - warunki konieczne, przebieg, słabe i mocne strony na przykładzie desegregacji w USA (nie pamiętam dwóch pozostałych...
test - podobnie jak lolo - troche nazwisk, trochę oczywistości rażących po oczach, trochę satanizmu, nekrofilii i fiksacji...
z ciekawości zapytuję: czy gdziekolwiek pojawił się Marks ?
lolo...Twoje drobniutkie literki z daleka rzucały się w oczy ;] a długopis, zda się, że prędzej się pretopi, niż Ty skończysz pisać ;P
a daleka wyglądało na bdb
respect dla grupy, która stwierdziła, że jak uwali, to tylko i wyłącznie POLITYCZNIE ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|