|
Politologia, Uniwersytet Jagielloński Politologia, Uniwersytet Jagielloński, 2009/2010
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hypatia
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: V rok/III rok MISH
|
Wysłany: Wto 0:39, 02 Paź 2007 Temat postu: Ogłoszenia z Samorządu Studenckiego |
|
|
Utworzyłam nowy temat, gdzie będziemy zamieszczać informacje z spotkań Wydziałowej Rady Samorządu Studenckiego, plus Marta i Kamila będa wklejać informacje z obrad Rady Wydziałowej, a ja z posiedzeń Senatu.
Dzisiaj dowiedzielismy się:
> aby uzyskac stypendium naukowe wbrew plotkom nie trzeba złożyć indeksu do sekretariatu do końca września lecz do ok. połowy października, kiedy to mija termin udzielenia wpisu na nowy rok akademicki (między 15. a 20.). Wniosek o stypendium należy złożyć do 26 października, można go ściągnać z [link widoczny dla zalogowanych] (dział dydaktyka plus na stronie SS od 18.09 kiedy to rusza nowa stronka!) i samemu (!!!) oblicza się średnią WAŻONĄ na swoją własną odpowiedzialność (jeśli się pomylicie to amen.) Aby złożyć trzeba mieć min. 4.0, dostaje 15% najlepszych. Plakaty informacyjne Samorządu n/t temat bedziecie mogli znaleźćw budynkach UJ.
> jesli chcecie dokonać zamiany akademików z jakąś druga osobą, musicie udać się po karteczkę do siedziby SS (podziemia Collegium Novum) i potem załatwiać to w swoich akademikach. W Tym roku by dostac akademik górna granica dochodu na 1os to 880zł dla I roku, a 1200 dla II-V.
> "Bania dziekańska" -> niektórzy wykładowcy wpisują ndst jeśli podchodzimy od razu w sesji poprawkowej, nie przychodząc (z róznych powodów) na terminy 0,1 czy 2. Nie mają do tego prawa, pamiętajcie o tym!
> Aby przenieść sobie 1-2 przedmiotów na nast. rok akademicki (np. z powodu przewalenia harmonogramu) należy uzbierać min. 50 pkt ECTS i napisać wniosek do dyrektora lub odpowiedniego koordynatora instytutu. Każdy punkt ECTS kosztuje 40 zł. Czyli np.chcecie przenieść przedmiot za punktów 4 kosztuje to was 160 zł...
> Jesli nie pojawiłeś się na jakimś terminie egzaminu, na którym miałeś być i przepadła Ci szansa zdania egzaminu, masz 3 dni by napisać pismo do dyrektora instytutu i poprosić o nowy termin, nie musisz iśćna sesje poprawkowa, ale tylko w uzasadnionych przypadkch!
> Jagiellońskie centrum Językowe wymaga by wszystkie lektoraty były "zakupione" w USOSie.
(generalnie USOS nie działa jeszcze zbyt sprawnie... Uczelniana Komisja Informacyjna prcauje nad tym , ale jest ciężko... Niektóre instytuty całkowicie przyjmują zapisy na zajęcia tylko przez USOS, innym zajmuje to czasu...)
> Jest prośba o zakładanie sobie kont [link widoczny dla zalogowanych] nie tylko dla lansu ale dla ułatwienia kontaktu przez USOS . Jak to zrobić --> patrz strona USOSu. Potem Wchodzi się na skrzynkę z mail.uj.edu.pl
> pierwszy rok otrzyma legitymacje w formie kart magnetycznych, które dodatkowo będą ułatwieniem w czasie poruszania się MPK. hmmm.. szczerze zazdrościmy Pierwszakom
> 11.10 odbędą się prawybory od godz. 10.00. szczegóły w najbliższym czasie.
>IMPREZY. 11.10 - inauguracyjno-integracyjna dla I roku (ale nie tylko) w Żaczku i Rotundzie (2 różne style muzyki). Wstęp za okazaniem legitymacji studenckiej UJ.
18.10 - InPortal, czyli darmowa impreza inaugurująca Studencki Portal Informacyjny, podczas której nastąpi jego otwarcie. (szczegóły w poście poniżej)
26.10 - pocampusowa impreza
APEL DO STAROSTÓW O KONTAKT MEJLOWY: [link widoczny dla zalogowanych] jak najszybciej
Generalnie, jeśli macie jakieś pytania/prośby piszcie na ten mejl lub do dziewczyn. Zapraszamy też do współpracy, na nasze spotkania!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hypatia
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: V rok/III rok MISH
|
Wysłany: Wto 0:41, 02 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Studencki Portal Informacyjny
W nocy z 18 na 19 października ruszy nowy Studencki Portal Informacyjny: [link widoczny dla zalogowanych] Portal powstaje z inicjatywy Samorządu Studentów Uniwersytetu Jagiellońskiego i zastąpi dotychczasową stronę internetową.
Dlaczego portal?
Pod koniec kwietnia br. odbyły się wybory do Wydziałowych Rad Samorządu Studenckiego, a kadencja wybranych przedstawicieli rozpocznie się w październiku.
Samorząd Studentów - zgodnie z regulaminem UJ - tworzą wszyscy studenci naszej uczelni. Dążymy do tego, by tak właśnie było!
Portal ma być zarówno punktem informacyjnym o Samorządzie i sprawach dotyczących studentów naszej Uczelni, jak również miejscem wymiany informacji o imprezach kulturalnych, konferencjach naukowych, spotkaniach z ciekawymi ludźmi, czy ważnych wydarzeniach z życia Krakowa.
Chcemy zachęcić wszystkich do tworzenia otwartego samorządu i wspólnego organizowania życia środowiska studenckiego w Krakowie. To właśnie Portal będzie umożliwiał kontakt z osobami chcącymi podjąć wspólne inicjatywy.
Wydziały nie muszą nas dzielić – niech łączą nas wspólne pasje!
InPortal = Inauguracja Portalu
W związku z otwarciem nowego Portalu, serdecznie zapraszamy wszystkie studentki i studentów na InPortal, czyli koncert i imprezę inauguracyjną. Nie zabraknie dobrej zabawy i dobrej muzyki, a przede wszystkim studenckiej atmosfery. Wystąpi zespół Kamienne Ogrody, czyli polska odpowiedź na Alice In Chains, oraz gwiazda wieczoru - zespół AKURAT. Wszystko to zupełnie za darmo dla każdego studenta z legitymacją studencką.
Impreza odbędzie się 18 października w klubach Żaczek i Rotunda (al. 3 Maja 5, ul. Oleandry 1). Wstęp bezpłatny, zaczynamy już o 19:00.
W trakcie imprezy w obu klubach odbędzie się prezentacja Samorządu Studentów UJ oraz otwarcie Studenckiego Portalu Informacyjnego [link widoczny dla zalogowanych]
Uwaga! W Żaczku i Rotundzie zmieści się tylko 2000 osób! Przyjdź o 19 a nie zabraknie dla Ciebie miejsca.
Informacje o zespole Akurat: [link widoczny dla zalogowanych]
Informacja o zespole Kamienne Ogrody [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hypatia
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: V rok/III rok MISH
|
Wysłany: Śro 19:33, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
zapomniałam jeszcze dodać (może tylko przypomnieć...) iż jest możliwość dostępu do ciekawych zasobów internetowych - Extranet. Sa tam bazy danych gł. z czasopism zagranicznych dostępnych tylko w BJ, dużo najważniejszych tytułów naukowych etc. Wchodzi sie na extranet.uj.edu.pl, potem lgoujesz isę swoim adresem e-mail z domena uj.edu.pl i hasło takie jak do USOSu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hypatia
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: V rok/III rok MISH
|
Wysłany: Śro 23:59, 10 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Szczegóły co do prawyborów na:
[link widoczny dla zalogowanych]
W ogóle polecam lookać tam od kiedy będzi now y portal.
Urny będą w naszym instytucie na Ingardena, Mickiewicza 3, w AuMaxie. Reszta urn jest na stornie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mosze Bergstein
Mędrzec Syjonu
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 2421
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 11:04, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Postanowiłem tutaj coś dodać od siebie, bo wydaje mi się to informacją szalenie istotną!
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hypatia
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: V rok/III rok MISH
|
Wysłany: Sob 20:04, 13 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Właśnie! Właśnie!
Pytałam o to w SS, gdyż "zgodnie z zarządzeniem Rektora UJ z 8 października br. następuje wymiana legitymacji studenckich wydanych na drukach, które tracą ważność po 31 grudnia br." i u mnie na 2 kierunki wymieniają te legitymacje. Sprawa wygląda tak, że do końca grudnia wszyscy mają mieć wymienione legitymacje, żeby od 1 stycznia można było się poruszać za pomocą MPK i PKP. JEdnak wykonanie tego "polecenia" zależy od Wydziału, a kiedy u nas to nastąpi - nie jestem w stanie powiedzieć... :] Najwyżej będą wydawane pisemne zaświadczenia o studiowaniu przez jakiś czas...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mosze Bergstein
Mędrzec Syjonu
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 2421
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 0:05, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
O .. nie jest to dobra informacja..... konduktorzy PKP mają takie zaświadczenia w dupie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hypatia
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: V rok/III rok MISH
|
Wysłany: Nie 1:10, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Słyszałam... ale jedyne na co można liczyć to na to, że jednak nasz Wydział się zbierze w sobie i zdąży z tym przed końcem roku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolka
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Uniwersytetu Latającego ;)))
|
Wysłany: Nie 9:43, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Hypatia napisał: | pisemne zaświadczenia o studiowaniu |
A propos...jak już przy tym jesteśmy....to mnie takowe-nie dla PKP co prawda -będzie potrzebne.Idzie się po to do sekretariatu,prawda?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olej
C*
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 3075
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: a cholera wie skąd
|
Wysłany: Nie 9:45, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Tak.
Wziąwszy pod uwagę fakt, że harmonogram zajęć był gotowy już w połowie września, to może i tym razem staną na wysokości zadania i wyrobią się w czasie z tymi legitkami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dewiantka
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z najlepszej strony
|
Wysłany: Nie 17:58, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
hej:)
Wybrany przez Was Samorząd Studentów rozpoczął nową kadencję. Jeżeli macie jakiś problem ze studiowaniem albo ciekawe pomysły, projekty, propozycje to przychodźcie z nimi do nas, a my jesteśmy po to, żeby Wam pomagać. Zabiegamy o własną siedzibę tylko dla Samorządu z naszego wydziału i planujemy w związku z tym dyżury tak, żebyśmy mogli być jeszcze bardziej do Waszej dyspozycji. Kiedy to ruszy niezwłocznie Was poinformujemy!
Póki co zachęcamy do śledzenia postów na forum, szczególnie w tym temacie i kontaktu z nami drogą mailową oraz face-to-face w razie potrzeby Mój adres to : [link widoczny dla zalogowanych] Możecie pisać także do Zosi i Marty, których adresy tutaj znajdziecie. Szukajcie nas także w gablotach informacyjnych Samorządu i na stronce, która ruszy 18X - [link widoczny dla zalogowanych]
Razem z Martą i Zosią szczegółowo zaznajamiamy sie z nowym Regulaminem studiów i Regulaminem przyznawania pomocy materialnej, bierzemy udział w specjalnych szkoleniach. Dlatego jeżeli macie jakieś wątpliwości dotyczące tego, co jest w powyższych Regulaminach (oczywiście zachęcamy do przeczytania ich - nie są zbyt długie, a wiele mogą wyjaśnić) to pytajcie nas. Regulamin studiów w formie elektronicznej znajdziecie tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
Możecie także otrzymać go w formie książkowej w siedzibie Samorządu w Collegium Novum (podziemia) lub u mnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mosze Bergstein
Mędrzec Syjonu
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 2421
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 18:10, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam propozycję darmowego piwa dla nas i darmowych dopalaczy dla NIEKTÓRYCH ćwiczeniowców
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dewiantka
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z najlepszej strony
|
Wysłany: Nie 18:23, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Spoko Mosze Zrób kosztorys i znajdź sponsorów, a my zajmiemy się resztą - także od strony prawnej
I nie ustawaj w tworzeniu pomysłów!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MakMak
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia /RED prądnik/ V rok już!?
|
Wysłany: Nie 18:26, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
propozycje pana Karola poddamy głosowaniu na najbliższym zebraniu :]
A mój e-mail (dla uzupełnienia wcześniejszych postów koleżanek z SS) to [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mosze Bergstein
Mędrzec Syjonu
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 2421
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 18:26, 14 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
dewiantka napisał: |
I nie ustawaj w tworzeniu pomysłów! |
Biorę to do siebie:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|