![Forum Politologia, Uniwersytet Jagielloński Strona Główna](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
Politologia, Uniwersytet Jagielloński Politologia, Uniwersytet Jagielloński, 2009/2010
|
Konferencje, wydarzenia, ogłoszenia etc.
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Następny
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MD
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Krk/Płaszów
|
Wysłany: Pon 20:33, 04 Paź 2010 Temat postu: Akademia Dobrego Państwa - zaproszenie!!! |
|
|
Chcesz usłyszeć co M. Miglaski powie o PiS?
Chcesz wcielić się w przywódców politycznych i poradzić sobie ze skutkami kryzysu?
Chcesz poprowadzić Chiny do dominacji nad światem?
Chcesz poznać ludzi pełnych pasji i pomysłów?
WEŹ UDZIAŁ W
AKADEMII DOBREGO PAŃSTWA!!!
[b]Klub Jagielloński zaprasza do uczestnictwa
w organizowanej po raz ósmy
Akademia Dobrego Państwa w dniach
21-24 października 2010 w Niepołomicach[/b]
A w niej:
Spotkania z politykami
Gry symulacyjne
Gry terenowe
4 rodzaje warsztatów o najważniejszych tematach współczesnego świata
Możliwość członkostwa w Klubie Jagiellońskim jednym z najstarszych NGO-sów w Krakowie.
WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Wyjazd dla studentów I – III roku
2. Opłata - 100zł (zawiera: przejazd, noclegi, wyżywienie, udział w zajęciach, materiały drukowane oraz gwarancję DOBREJ ZABAWY)
3. Krótkie CV należy wysłać na adres klub@kj.org.pl do
17 października 2010
4. Liczba miejsc - ograniczona!
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rajni
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 2:13, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Do wszystkich zainteresowanych! WATCH DOCS czyli przegląd filmów dot. praw człowieka odbędzie się w tym roku w Krakowie w dniach 14-19października. Tutaj pełny program: [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam i zapraszam!
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzech
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: "Auschwitz" / rok V
|
Wysłany: Pią 23:37, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Duża prośba - jako Koło Nauk Politycznych rozesłaliśmy ostatnio przez system U-MAIL ankiety do studentów lat II-V.
Jest to dla nas ważne badanie i będę wdzięczny, jeśli poświęcicie na ich wypełnienie kilka minut. Wystarczy treść ankiety wrzucić do WORDa, wybrać odpowiedzi w dowolny sposób (zaznaczając odpowiedź kolorem/pogrubieniem/podkreśleniem/usuwając pozostałe odpowiedzi itp) i wysłać na podanego w ankiecie maila.
Będziemy przeogromnie wdzięczni za każdy odesłany egzemplarz.
Miłego łikendu;)
Orzech
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EAD
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:07, 14 Paź 2010 PRZENIESIONY Czw 19:00, 14 Paź 2010 Temat postu: Rekrutacja do VII edycji Akademii Młodych Dyplomatów |
|
|
Akademia Młodych Dyplomatów (AMD) to program przygotowujący studentów ostatnich lat studiów oraz młodych absolwentów do rekrutacji do polskiej służby zagranicznej, instytucji europejskich i organizacji międzynarodowych.
Studenci rocznego programu AMD mają okazję zapoznać się zarówno z procedurą konkursową obowiązującą w poszczególnych instytucjach, jak i z praktycznym wymiarem pracy w wybranych przez siebie zawodach. Dotychczas program AMD ukończyło ponad 1200 osób. Wśród nich jest wielu obecnych pracowników instytucji Unii Europejskiej, Ministerstwa Spraw Zagranicznych, oraz innych organizacji międzynarodowych.
W roku akademickim 2010/2011 wykład inauguracyjny wygłosi
Javier Solana
b. Szef Dyplomacji UE, b. Sekretarz Generalny NATO
Program AMD składa się z comiesięcznych zjazdów odbywających się w Warszawie, w trakcie których studenci kształceni są przez najwybitniejszych polskich i zagranicznych specjalistów z dziedziny stosunków międzynarodowych i dyplomacji. Dodatkowo stałym elementem programu jest weekendowa sesja wyjazdowa. W trakcie każdego ze zjazdów organizowane są Dni Narodowe, obejmują one spotkania z ambasadorami akredytowanymi w Polsce i są połączone z degustacją specjałów kuchni narodowych.
Jeden ze zjazdów składa się całkowicie z zajęć praktycznych, poszerzających wiedzę nabytą w ramach bloków „Laboratorium Dyplomacji” oraz „Sztuka Komunikacji”. Przeprowadzane w małych grupach warsztaty odbywać się będą m.in. w studio nagraniowym Polskiego Radia, w studio telewizyjnym.
Ponadto studenci programu oraz absolwenci poprzednich edycji mają możliwość brania udziału w wizytach studyjnych organizowanych w instytucjach administracji państwowej oraz w ambasadach krajów akredytowanych w Polsce.
Po zdaniu egzaminu końcowego oraz przygotowaniu pracy zaliczeniowej w ramach wybranej specjalizacji, każdy z absolwentów programu otrzymuje dyplom ukończenia programu AMD. Wszyscy studenci otrzymują bezterminowo skrzynki e-mailowe w domenie diplomats.pl oraz dostęp do ekskluzywnej oferty Biura Karier AMD. Dla najlepszych kandydatów Fundacja im. Kazimierza Pułaskiego ufundowała pięć stypendiów pokrywających całkowity koszt programu.
Do najważniejszych tematów omawianych w ramach Akademii należą:
» Polska polityka zagraniczna i praca w służbie zagranicznej RP (Akademia Dyplomatyczna PISM)
» Praca w polskiej służbie cywilnej (Krajowa Szkoła Administracji Publicznej)
» Kariera w instytucjach Unii Europejskiej i organizacjach międzynarodowych (UE, ONZ, Rada Europy, OECD, MFW)
» Protokół dyplomatyczny, savoir-vivre, wystąpienia publiczne
» Ekonomizacja polskiej polityki zagranicznej oraz promocja Polski zagranicą
» Bezpieczeństwo wewnętrzne i zewnętrzne państwa”(Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencja Wywiadu)
Wykłady i warsztaty w AMD prowadzą politycy oraz urzędnicy najwyższego szczebla służby zagranicznej i cywilnej, jak również osobowości polskiej kultury, nauki, biznesu i polityki. Część praktyczną prowadzą młodzi pracownicy polskiej służby zagranicznej, służby cywilnej i funkcjonariusze instytucji unijnych.
Wśród dotychczasowych gości i wykładowców Akademii byli m.in. prezydent Valdas Adamkus, Victor Ashe, profesor Władysław Bartoszewski, Jan Krzysztof Bielecki, profesor Zbigniew Brzeziński, ks. Adam Boniecki, Jacek Czaputowicz, profesor Norman Davies, Mikołaj Dowgielewicz, Grzegorz Dziemidowicz, Marek Goliszewski, Garii Kasparow, profesor Grzegorz W. Kołodko, Paweł Kowal, Jan Kułakowski, Kazimierz Kutz, prezydent Aleksander Kwaśniewski, profesor Stefan Meller (śp.), Alaksandr Milinkiewicz, Zdzisław Najder, Jan Olbrycht, Andrzej Olechowski, Janusz Onyszkiewicz, Witold Orłowski, Robert Picht (śp.), Jarosław Pietras, Janusz Reiter, Jacek Saryusz-Wolski, prezydent Lech Wałęsa, Witold Waszczykowski, Zbigniew Zaleski jak i wielu ambasadorów oraz innych wyśmienitych gości.
Serdecznie zapraszamy!
Więcej informacji o Akademii Młodych Dyplomatów oraz aplikacja zgłoszeniowa na stronie: diplomats.pl
Rekrutacja trwa tylko do 31 października 2010 roku
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mat
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: I rok politologia, II rok filologia ukraińska
|
Wysłany: Pon 21:08, 01 Lis 2010 PRZENIESIONY Pon 21:19, 01 Lis 2010 Temat postu: McKinsey Case Study Competition & Leadership Seminar |
|
|
Witam,
przesylam informacje o dwoch niesamowicie ciekawych eventach organizowanych przez firme McKinsey. Goraco zachecam do aplikacji!
„McKinsey Case Study Competition”
Masz marzenie? Jeszcze nigdy jego spełnienie nie było tak blisko!
Wiodąca międzynarodowa firma doradztwa strategicznego McKinsey&Company spełnia marzenia studentów! Wystarczy wziąć udział w ogólnopolskim konkursie „McKinsey Case Study Competition”, a na zwycięzcę czeka nagroda w postaci 5000 zł przeznaczona na realizację dowolnego marzenia!
I etap konkursu (test wielokrotnego wyboru w języku angielskim wzorowany na testach, jakie przechodzą kandydaci do pracy w McKinsey & Company) dla studentów z Krakowa odbędzie 15 listopada o godz. 11:20 w Pawilonie Dydaktyczno-sportowym w sali 6 Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27.
Udział w teście nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy. Rozwiązując go należy wykazać się umiejętnością analitycznego i logicznego myślenia oraz szybkim liczeniem.
Zapisywać się na I etap konkursu możecie na stronie internetowej [link widoczny dla zalogowanych]
Spełnij swoje marzenia, weź udział w konkursie!
McKinsey Leadership Seminar
25-26 listopada 2010 r.
Jaworowy Dwór, Zakorczym
Chcesz poznać innych studentów pełnych pasji? Aktywnych, otwartych i gotowych na nowe wyzwania, takich jak TY?! Jeśli tak, to McKinsey Leadership Seminar jest właśnie dla Ciebie!
W czasie seminarium przedstawione zostaną techniki kształtowania swoich umiejętności przywódczych. Dowiecie się, jak stać się przywódca, za którym będą podążać inni. Podczas warsztatów i zabaw plenerowych w Zakorczymie wspólnie z konsultantami McKinsey zastanowimy się, jak stać się cenionym autorytetem dla innych.
McKinsey Leadership Seminar to doskonała okazja do poznania McKinsey. Oprócz warsztatów, przewidujemy również nieformalne dyskusje z konsultantami. Nie zabraknie także dobrej zabawy i niezapomnianych wrażeń.
W McKinsey Leadership Seminar mogą wziąć udział studenci III roku studiów licencjackich oraz I i II roku studiów magisterskich wszystkich kierunków.
Wypełnij do 14 listopada 2010 roku aplikację znajdującą się na stronie [link widoczny dla zalogowanych] i dołącz do niej następujące dokumenty:
- list motywacyjny w języku angielskim
- CV w języku angielskim
- spis ocen w języku polskim
Koszty seminarium i podróży na terenie Polski pokrywa McKinsey & Company.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
di
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Krk// a lung the knife
|
Wysłany: Wto 16:48, 09 Lis 2010 Temat postu: Przegląd Kapel Studenckich- zagłosuj! :P |
|
|
Witam Serdecznie!
Zgłosiliśmy projekt Przeglądu Kapel Studenckich, o grant do Alior Banku- pomysł przeszedł do finału 23 projektów z 200 i czeka go teraz głosowanie internetowe.
Każda osoba może oddać internetowy głos, poprzez kliknięcie na stronie;
[link widoczny dla zalogowanych]
Im więcej głosów, tym mamy większą szansę na otrzymanie grantu.
Jest to jedyny projekt z kategorii "Kultura" z małopolski i jedyny projekt studencki.
Dzięki temu, nie tylko promujemy województwo, ale i rozwijamy wzajemne umiejętności.
Będę niezmiernie wdzięczna za zagłosowanie i wsparcie,
Pozdrawiam,
P.S.
Oczywiście, linka można przesyłać do znajomych, rodziny, przyjaciół, słowem- gdziekolwiek. Było by nam bardzo miło, gdybyście zechcieli przekazać go dalej
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr. Air
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 12:49, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
AIP Kraków oraz Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club zaprasza na wielkie otwarcie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości przy Uniwersytecie Ekonomicznym
w Krakowie.
Przyjdź i dowiedz się jak założyć firmę w AIP i nie płacić ZUSu. Jak uzyskać pieniądze dla Twojej firmy, jak pozyskać kontakty biznesowe.
Spotkaj się z doświadczonymi Przedsiębiorcami ! Naszymi gośćmi będą m.in:
- prezes ogólnopolskich Inkubatorów Przedsiębiorczości Pan Grzegorz Święch
- Kanclerz Loży Małopolskiej BCC Pan Marek Piwowarczyk
- pierwszy prezes Onet.pl, anioł biznesu zaangażowany w Merlin.pl Pan Piotr Wilam.
Termin: 26 listopada 2010 (piątek)
Miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
ul. Rakowicka 27, Pawilon Sportowy, sala nr 9
Godzina: 11.45
Na wszystkich uczestników spotkania czeka zaproszenie na wieczorną imprezę AIP dla 200 osób (catering za darmo) !
zapisy pod mailem:
[link widoczny dla zalogowanych]
info pod nr 515 229 775 begin_of_the_skype_highlighting 515 229 775 end_of_the_skype_highlighting
[link widoczny dla zalogowanych] "
Zacna rzecz!
O, a tu można "obczaić na fejsie":
[url]http://www.facebook.com/home.php?#!/event.php?eid=172215282806899[/url]
Ostatnio zmieniony przez Mr. Air dnia Pią 9:56, 26 Lis 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jurek
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: R22
|
Wysłany: Pon 13:32, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Witam forumowiczów .
Chciałbym Was zaprosić na konferencję o stanie polskiej Armii, która odbędzie się w czwartek o 18.30 na Gołębiej 13 w sali im Ks. Tischnera. Wśród gości będzie między innymi gen. Roman Polko więc myślę, że warto przyjść, bo można się paru ciekawych rzeczy dowiedzieć. Po spotkaniu będzie after party w jednym z klubów ( wybaczcie zapomniałem, w którym ;D , ale jeszcze to zaktualizuję heh ).
Poniżej wrzucam link do eventu na fb
[link widoczny dla zalogowanych]!/event.php?eid=166396813378601 - zapisujcie się i zapraszajcie znajomych
Więcej info u mnie, czyli u Jurka z roku IV .
Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 18:49, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Hej!
Niezależne Zrzeszenie Studentów i Uniwersytecka Poradnia Prawna we Wrocławiu zapraszają na bezpłatne multimedialne prezentacje na temat szeroko pojętego prawa pracy.
Umowa zlecenia? A może o dzieło albo o pracę?
Z resztą, czy to jakaś różnica...
Pewnie! Różnica jest ogromna! Warto wiedzieć, dlaczego.
Przedstawimy Wam wady i zalety tych trzech umów z punktu widzenia pracownika.
Dowiecie się, na co nalegać, a czego się wystrzegać.
Zapisz się już dziś na [link widoczny dla zalogowanych]
Termin: 1 grudzień o 15:00
Miejsce: Aula Collegium Novum ul. Gołębia 24
Prezentacje będą dotyczyć praktycznych aspektów stosunku pracy, zlecenia oraz umowy o dzieło. Przybliżą uczestnikom te instytucje za pomocą atrakcyjnej formy multimedialnej, oraz przystępnego i jasnego języka.
Link do wydarzenia na fb
[link widoczny dla zalogowanych]
Do zobaczenia!
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzech
Dołączył: 19 Paź 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: "Auschwitz" / rok V
|
Wysłany: Pon 1:59, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
vZapraszamy serdecznie na debatę Koła Nauk Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego!!!
Debata dotyczyć będzie ordynacji do wyborów samorządowych!
Proponowane zagadnienia to:
• Czy zakaz powtórnej reelekcji wójtów, burmistrzów i prezydentów miast mógłby pozytywnie stymulować rozwój elit lokalnych?
• Czy taką funkcję mógłby pełnić też wybór radnych metodą większościową?
• Czy należy wprowadzić w ordynacji samorządowej jednomandatowe okręgi wyborcze?
• Czy nie wybieramy w wyborach samorządowych zbyt wielu organów?
• Jak ocenić upartyjnienie samorządów i czy należy temu przeciwdziałać?
• Czy należy finansować komitety lokalne z budżetów wspólnot samorządowych?
Prelegenci:
Dr Jarosław Flis
Dr Tomasz Wieciech
Dr Marek Mączyński
Dr Dominik Siekluck
Termin: wtorek, 14 grudnia, 19:15
Miejsce: Collegium Novum, Sala Konferencyjna (sala 30)
Czas trwania: 1,5 godziny
Przybywajcie!
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hetmanv
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 23:32, 11 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Spotkanie z szefem MSWiA Jerzym Millerem "Stan Państwa Polskiego A.D. 2011"
Termin - 13 stycznia, 19:00 - 20:30
Lokalizacja - kawiarnia "Cudowne Lata", ul. Gancarska 5
Akademia Służby Publicznej i Przywództwa Politycznego zaprasza na kolejne spotkanie "open". Tym razem gościem Jarosława Gowina będzie Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji Jerzy Miller. Spotkanie poprowadzi Jadwiga Emilewicz - dyrektor Muzeum PRL-u w Krakowie.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rustika
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 440
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 23:23, 26 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Klub Jagielloński zaprasza na stronę nowego projektu: [link widoczny dla zalogowanych]
oraz na Facebook [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY
Zachęcamy do "polubienia" strony na Facebooku, odwiedzania strony polskaprezydencja.pl (szczególnie Monitoringu mediów) i przesyłania artykułów, na temat prezydencji. Zostaną one opublikowane na stronie.
Jeżeli chcesz się zaangażować w projekt napisz na adres [link widoczny dla zalogowanych]
Garść informacji o projekcie:
Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach zadania Ministerstwa Spraw Zagranicznych „Polska Prezydencja w Radzie Unii Europejskiej w II połowie 2011 r.”. Warto podkreślić, że projekt ten zajął I miejsce w konkursie MSZ, pokonując kilkadziesiąt innych projektów z całej Polski. Dodatkowo Klub Jagielloński jest również jedną z nielicznych organizacji, która będzie prowadzić działania związane z ww. zadaniem na terenie Małopolski.
Do podstawowych celów należą:
• podniesienie poziomu wiedzy polskiego społeczeństwa (głównie w wymiarze lokalnym) na tematy związane z obecnością Polski w Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem kwestii polskiej Prezydencji;
• zainteresowanie Polaków tym ważnym wydarzeniem i ich aktywizacja wokół niego;
• szczegółowe zaprezentowanie priorytetów polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
W dyskursie publicznym nadal, częściej niż merytoryczne argumenty, można usłyszeć stereotypy i uproszczone opinie. Stąd potrzeba rzetelnej i wielowymiarowej akcji informacyjno-edukacyjnej z silnym aspektem aktywizującym. Dlatego też projekt Klubu Jagiellońskiego jest zorientowany na podniesienie poziomu wiedzy oraz świadomości polskiego społeczeństwa na tematy związane z członkostwem w Unii Europejskiej w kontekście Prezydencji.
„Monitor” chce nadać nowatorski wymiar debacie na temat bieżących zagadnień europejskich. Projekt spotkał się już ze sporym zainteresowaniem nie tylko mediów lokalnych, ale i środowisk szkolnych i akademickich, co z pewnością przyczyni się do jego sukcesu.
Ostatnio zmieniony przez rustika dnia Nie 2:46, 27 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bmarcinster
Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 22:32, 05 Mar 2011 PRZENIESIONY Nie 20:42, 06 Mar 2011 Temat postu: Akademicki Salon Dyskusyjny Janusz Korwin-Mikke |
|
|
1 kwietnia b.r. o godz. 18:00 w Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie odbędzie się kolejne spotkanie w ramach Akademickiego Salonu Dyskusyjnego. Gościem będzie Pan Janusz Korwin-Mikke - polityk, były prezes Unii Polityki Realnej.
Akademicki Salon Dyskusyjny jest inicjatywą studentów AGH skierowaną do słuchaczy wszystkich krakowskich uczelni wyższych. Cykliczne spotkania odbywają się będą w Centrum Dydaktyki U-2 (ul. Reymonta 7), Wstęp dla studentów jest bezpłatny (wymagana jest rejestracja), jednak liczba miejsc jest ograniczona ze względu na wielkość sali (ok. 600 osób).
Akademicki Salon Dyskusyjny ma otwartą formułę i każdy gość Salonu dostosowuje ją do swojej wizji - wykład, dyskusja z publicznością, dyskusja panelowa ekspertów itp. Wspólną ich cechą jest możliwość interakcji między zaproszonymi gośćmi, a publicznością. W założeniu organizatorów Salon ma stać się miejscem, w którym możliwa będzie wymiana myśli, idei i poglądów.
Tematem spotkania będzie „Najważniejsze sprawy XXI wieku wg JKM". Spotkanie będzie składało się z wykładu Pana Janusza Korwin-Mikego (ok. 40-50 min.) oraz części dyskusyjnej (ok. 50 min), podczas której odbędzie się debata pomiędzy gościem, a przybyłymi na spotkanie studentami.
W celu uzyskania szczegółowych informacji zapraszamy na stronę: www . asdyskusyjny . pl
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cuth
Wstrętny komunista
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 863
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 1:20, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 14:19, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Drogowskazy Kariery na Uniwersytecie Jagiellońskim - 7 kwietnia 2011.
13.00 - 15.00 Aula Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego
"Zostań Przedsiębiorcą!" - wykład Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości poprowadzi Sebastian Kolisz - Dyrektor AIP Kraków
-Trening przedsiębiorczości - motywacja do działania
-Charakterystyka rynku zatrudnienia w Polsce - porównanie sposobów zarobkowania
-Analiza praw i obowiązków osób zarobkujących w Polsce - dlaczego warto założyć własną firmę
-Ścieżka kariery biznesowej - możliwości startu i rozwoju biznesu
-Rejestracja Firmy przy pomocy Inkubatorów Przedsiębiorczości - ułatwienie startu w biznesie
-Założenie własnej Firmy może odbyć się po bardzo niskich kosztach, bez opłat ZUS-u i przy minimalnym ryzyku!
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości AIP (www.inkubatory.pl) oferuje pomoc w otwarciu własnej firmy i wypromowaniu jej na ryku gospodarczym, bez ponoszenia przy tym standardowych kosztów działalności gospodarczej!
Jakie są obecnie najtańsze możliwości startu w biznesie?
Czy bez wiedzy z zakresu przedsiębiorczości można założyć Firmę?
Jakie są korzyści płynące ze współpracy z Inkubatorem Przedsiębiorczości?
Dowiesz się podczas wykładu!
19.30 - 21.00 Sala 60, Instytut Socjologii, ul. Grodzka 52
"Jak nas postrzegają rekruterzy- błędy w rekrutacji" - Michał Bardo Prezes Koła Naukowego "Personalni" Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
Szkolenie będzie dotyczyło postępowania podczas procesu rekrutacyjnego i zrozumienie nie co jest błędem podczas rekrutacji, ale dlaczego coś może być uznane za błąd. Podczas szkolenia będą omówione podstawowe etapy rekrutacji i z czego wynika taki podział.
Michał Bardo
Prezes Koła Naukowego "Personalni" Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Absolwent Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Rekruter zasobów ludzkich w firmie Impart w Krakowie. Zdobywał doświadczenie w Adecco Poland.
Więcej informacji na stronie nzs.uj.edu.pl i
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapraszamy!!!
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|